Hogyan működik a javítási folyamat?

A kávégép beérkezését követően feljegyezzük a modellt, alkatrészeit valamint fényképes dokumentációt végzünk, milyen állapotban érkezett hozzánk. Ezután márka szerint felkerül a bevizsgáló asztalra.Műszaki technikusaink külön márka szerint vannak kiiskolázva, ezért mindig a megfelelő szakember foglalkozik az Ön gépével.

A kávégépeket beérkezésük sorrendjébe vizsgáljuk be, 48h belül. A műszaki technikus felírja a hibákat a javítás módját rendszerünkbe. Ezek után a kávégépet a polcra helyezi, és leadja a rendelést a kollégáknak akik hatáskörébe tartozik az alkatrészraktár. Feltérképezik az alkatrész hozzáférést, alkatrészek árát, és a munka bérét. Ezekből az adatokból kidolgozzuk Önnek az árajánlatot. / Ha a javításnál szükséges olyan alkatrész ami nem szokványos és nem tartunk raktáron és a gyártó sem árul, más lehetőségeket is megpróbálunk.Legtöbbször a régebbi modelleknél fordul elő, ez a folyamat meghosszabbítja az árajánlat kidolgozását, mert várjuk a beszállítók válaszát./

Az árajánlattal felhívjuk, vagy e-mailt küldünk. Eldötheti, hogy elfogadja-e vagy elutasítja. Az e-mailben küldött árajánlatnál egyenesen az e-mailben tudja elfogadni az ajánlatot. Telefonálásnál szóbeli beleegyezéssel egyenesen a telefonálo technikussal.

Javítás beleegyezése után a rendszer figylemezteti a felelős technikust a javításra. Ha szükséges alkatrészbeszállítás akkor csak az összes alkatrész beérkezése után történik ez meg. A szokványosabb kávégépeknél mint : DeLonghi, Krups, Jura, Nivona, CATLER, Saeco, Electrolux, Bosch, Siemens vagy Philips tartunk alkatrészeket raktáron. Ennek köszönhetően az Ön beleegyezése után már 24h belül el tudjuk végezni a javítást.

Javítás után a kávégép tesztelésen megy keresztül, ezután az előkészítőbe kerül, ahol felületi tisztítást és fertőtlenítést végzünk. Ezzel egyidőben szerviz protokollt állítunk ki és a kávégépet előkészítjük az átadásra, szállításra. Értesítjük Önt ,hogy kávégépét elküldtük az Ön által kiválsztott csomagküldő – átvevőhelyre.

Amennyiben kérdése merülne fel, nyugodtan forduljon hozzánk bizalommal, chat oldalunkon vagy egyéb elérhetőségeinken.